Saturday, January 1, 2011

Happy New Year!

Assalamualaikum,

Huhuhu.. Masih belum terlambat untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada pengunjung blog saya?

HAPPY NEW YEAR!



Tetapi, saya rasa 2010 seperti ada yang penting... Tiba2 saya rasa sedih nak tinggalkan 2010.. Aduh, entahlah.. Tiba2 jadi emosional. Saya rasa tahun 2010 adalah tahun terbaik daripada tahun2 yang dahulu.. Huhu... apa ya 'benda' yang buat saya rasa pilu nak tinggalkan 2010? ;(

Tapi, sekarang 2011.. Bukan 2010! Jadi, sudah tentu kena pasang azam baru kan? Azam 2010 entah tertunai ke tidak.. Tapi itu dahulu! Azam saya:-

*Keputusan mesti straight A...(Amboi, tensionla macam tu... ;( )

*Hmm.. kumpul duit banyak2 dan belanja sakan beli buku kat PESTA BUKU ANTARA BANGSA nanti...

*Lakukan amal ibadat dengan sebanyak dan seikhlas hati..

Rasanya itu sahaja.. Oklah.. saya nak makan dahulu.. Semoga tahun 2011 lebih baik daripada tahun yang lepas.. Apa2 pun Selamat Tahun Baru