Friday, January 28, 2011

The Happy Day!

Assalamualaikum..

Ain semalam dengan Azzah duduk satu meja dengan Hazriq dan Badrul.. Happy gila! Waktu b.m cikgu bagi kelonggaran guna CMPC bila kerja dah siap.. Hazriq siap paling awal.. Hazriq hanya genius dalam B.M saja :D

Semalam Hazriq memang rasa seronok plus suspen... Hazriq dengan 3 orang kawan paling sayang (Badrul, Cik Ain & Azzah tengok video hantu.. Walaupun Hazriq (akui sejujurnya) yang Hazriq ni penakut tetapi.. semakin takut menonton.. semakin seronok... Hazriq memang dera jantung Hazriq supaya berdebar-debar dan berdebar.. Semakin kencang macam angin taufan.. Best apa!

Badrul memang agak berani daripada Hazriq... Tetapi dia semalam terkejut beruk juga! padan muka! Perangai Hazriq memang semulajadi... sebelum mata Hazriq tengok video hantu.. Hazriq memang suruh sesiapa sahaja yang duduk di sebelah kiri atau kanan Hazriq yang check dahulu.. Kat mana hantu tu muncul.. kat mana hantu tu wujud..

Badrul semalam berulang2 kali cakap

So, so, so, so, so, so, so! Berulang kali sampai saya pun nak muntah

And then Cik Ain Fatihah cakap..
Cakaplah so banyak2 kali.. Nanti datang hantu karang! Padan Muka!

Tiba2 mata Badrul terbeliak.. Thats mean... Hantu telah menghantui Badrul.. Padan muka! Padan muka! Padan muka!

Ain masa tu dah tutup mata dengan tangan serius!kelakar gila beb

Azzah macam buat tak tahu..blur kot
Saya dengan Badrul ketawa.. Macam hantu tu macam Mr Bean agaknya

Mujur Hazriq dapat tidur semalam! Best beb! Baik tengok kat Youtube.. Yang tak boleh bla.. bila ada hantu keluar dari lubang jamban

Huhuhu.. you must try it Cik AinFatihah & Azzah.. Tak sabar nak tengok korang menjerit macam orang gila!



Photobucket