Sunday, January 23, 2011

Bumper Car :D







Masa tu kejadian ni masa...

kurang 9 tahun. Waktu tu cuti sekolah.. So, my parents ajak pergi Genting Highlands. Wah.. memang seronok la.. Kitaorang duduk kat situ lebih kurang 3 hari 2 malam..

Sebelum balik.. kitaorang main lagi.. Saya memang minat main bumper car.. Seronok... walaupun bumper car tu lebih besar daripada badan Mula2.. saya ingat adik saya ikut belakang saya nak main bumper car tu.. Rupanya beliau tak cukup tinggi... minum susu banyak2 dik..

Jadi.. kenalah pilih kereta masing2.. Oleh kerana saya ketika itu agak blurr saya terpaksa mengambil bumper car berwarna pink colour lembut Masa tu saya tak rasa apa2.. Rasa macam safe saja.. Bila dia dah bagi cakap yang bumper car boleh bergerak.. semua orang teruja.. semua orang gembira.. Lain pulak dengan saya.. Bumper car saya tak bergerak.. Saya pun tunduk cari pedal nak tekan.... Masa tu memang malu gila

Tiba2 ada orang langgar bumper car tu dan masa tulah baru boleh jalan.. Saya dengan jakunnya melambai-lambai tangan kat family saya yang tengah berkerut dahi melihat saya.. Tapi.. saya main sekejap saja.. 1 minit je.. Masa nak keluar tu nak pergi kat ayah, mak saya tu.. Saya keluar seperti kaki seorang gentlemen..

Hope2 orang yang jaga bumper car tu dah tak ingat perangai saya yang jakun ni...


Photobucket