Tuesday, January 18, 2011

Merentas Benua! @@


Assalamualaikum..


Uwaa! Saya merana satu badan.. Penangan merentas *benua* semalam... Huhuhu...ramai yang ambil shortcut semalam.. Saya tak tergolong.. Saya pelajar yang dedikasi, baik, (sila abaikan ayat bodek ini) dan tidak akan pernah mengambil jalan pintas tersebut...
;
Huhuhu... ada kawan seorang tu sedang cucuk2 saya.. Katanya, *Latihan nanti kita ikut jalan pintas nak?* Saya dengan pantas menggeleng tanda tidak akan terpujuk dengan ajakan itu.. Hahaha.. padan muka!

Sukan yang paling minati? Badminton!(jerit dalam hati!).. Tapi, saya taklah sehebat Lee Chong Wei, Lin Dan dan pemain2 lain.. Saya setaraf kanak2 yang berumur 6 tahun.. Saya lebih gemar duduk dalam rumah, menghadap komputer, layari Facebook laman PTS ataupun menyiapkan manuskrip yang berlambak dalam dokumen... Wakawaka!

Oh,.. saya dah panjang bicara... Tata