Saturday, March 17, 2012

Apa Yang Kita Dah Buat?


Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachum! *eceh over gila bersin* Lamanye tak update blog kite yang comel ni? Saye tahu, awak semua rindu saye. Tak payah tanya pun. Mesti semua jawab rindu lol. Ape yang kita dah buat sampai tak reti nak update blog? *plays sad song* Inilah ceritanya..

SAYA MALAS

Time nak update blog, mesti malas sebab takdek idea. Time nak taip something, mesti ade cerita Spongebob Squarepants lol.

SAYA ADA EXAM

Saya ade exam. Periksa P1 ni saye serius baca buku. Tak banyak main, tak selalu online. Biasela, study last minute serius KELAM KABUT. Time jawab soalan Bahasa Arab, serius otak macam nak pecah. Entahlah, Isnin nanti mesti dah dapat result. Takpe, saye pasrah lol. Redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah lol. *pasang lagu Ombak Rindu*



Eh, eh. Justin kan kan kan nak keluar album baru. Kite excited sebab kite adik dia. Dia cakap dia nak hadiahkan satu untuk kite. K, tipu. Dia cakap, "Kau pergilah beli sendiri. Takdek duit, kesah apa aku. Tu bukan masalah aku." K, tipu lagi. Tapi yang album baru tu tak tipu la. Ini betul-betul, bukan dugaan lol. Pesal ai banyak merepek hari ni? -______________-'' Kbye.

P/S : Haritu saya jumpe Justin. Dalam mimpi je. K...